prosince 02, 2008

Give it a smile, babe!!

Je až neuvěřitelné, co dokáže a také prozradí úsměv. Před asi měsícem jsme šli s Peťkou do divadla a potkaly jsme tam bývalou spolužačku. Jeden náš kamarád její úsměv nazval "haha, profesionální". Představe si pod tím, co chcete, ale je to věč vyvolávající přesně opačné pocity, než jaké má vyvolávat pravý úsměv "od srdce".

Zato včera ráno jsem si byla něco vyřídit u p. doktora v Ostravě. Šlo jen o recept, já tam na to čekala asi čtvrt hodiny a to jsem se plahočila přes celou Ovu a vstávala o půl šesté. Pak doktor otevřel dveře, zeptal se, zda-li se tam nachází Svatava Rumlová a když mi recept předával, mile a dlouho se na mě usmál. A to byl přesně ten úsměv, který tak pozitivním způsobem ovlivnil začátek mého dne. Vážně, šla jsem pak pěšky k babičce a nemohla jsem sama udržet na uzdě úsměv, který se mi rozlil po tváři.

Proto se lidi usmívejte, nikdy nevíte, komu tím zlepšíte den!

Žádné komentáře: