prosince 31, 2008

Dvatísíceosmička

Rok se s rokem sešel a zase tu máme silvestr. Jako každý rok přináším seznam "věcí", které mi končící rok přinesl. Tákže:

V roce 2008 jsem:

  • si koupila své první auto
  • prodala své první auto
  • měla nejlepší vysvědčení v rámci gymplu a tím se přesvědčila, že to vážně jde, když se chce (dokonce i ta matika, že p. Špačku;))
  • měla na vízo první a jedinou čtyřku:D
  • úspěšně (troufám si říct, že vlemi úspěšně) složila maturitní zkoušku
  • se se svým učitelem zeměpisu sblížila natolik, že cítil potřebu mi říct o svém hnise na noze, který vyřízl a nohu ponořil do horké vody
  • získala svou první větší zkušenost s překládáním (nepočítám překlad v rámci Fno)
  • poprvé navštívila Chorvatsko (a myslím, že na dlouhou dobu naposled)
  • poprvé navštívila Slovinsko a vytvořila si k němu velmi kladný vztah
  • se chovala jako tajný agent a regulérně utekla z dané země:D
  • se naučila být v rámci možností pořádná
  • si zamilovala Globe Trekker a Ianem Wrightem:)
  • o prázdninách chodila pravidelně do práce, což považuju za osobní selhání (myslím, že pracovat by se mělo přes rok a ne o prazdninách, což je jediný čas, kdy máte volno)
  • byla zamknuta během příjmacích zkoušek na VŠ v budově fakulty
  • si splnila sen a viděla jsem Jasona Mraze na živo!!
  • si splnila další sen a bouldeřila jsem
  • se přestěhovala a netrávím většinu času v domě s rodičema, ale v městě 181 km vzdáleného
  • se stala studentem vysoké školy
  • se přitvrzela v názoru, že přátelství může být setsakramentsky pomíjivá věc
  • přečetla spousty knih, které ve mně vyvolaly rozpoluplné pocity a zanechaly ve mně nějaký dojem
  • objevila spoutu skvělé hudby, která na mě má stejné učinky jako knihy
  • shlédla spoustu skvělých a taky ubohých filmů
  • poznala spoustu nových úžasných lidí a načala pár nových přátelství, kterých si velmi cením
  • si potvrdila, že spousta chlapů neumí přijímat následky za své činy
  • pitvala myš
  • si uvědomila, že i přes mou docela vysokou míru adaptace je pro mě velmi težké opustit něco, čeho jsem byla součástí po dlouhou dobu
  • poprvé měla na ruce dlahu, což přišlo v nejvhodnější chvíli, neboť jsem nemusela psát diktát:D
  • byla velmi štastná a taky velmi nešťastná, nostalgická a toužící po něčem novém, bojácná a vystrašená, zamilovaná a znechucená, hysterická a uklidňující, kudrnatá a s rovnýma vlasama, středoškolák, maturant, biolog a geograf, ztracená a nalezená, lenivá a hyperaktivní, usměvavá i zamračená, ale vždycky jsem to byla já

Žádné komentáře: