prosince 04, 2008

Posmrtná operace čísla 43

Jen tak zkraje...je zajímavé, že čím víc jsem zaneprázdněnější školou a vůbec vším, píšu více. Vlastně jo, dává to docela smysl-konečně se NĚCO DĚJE!!:)

No, zpět k titulku. Posmrtná operace se mi zdála trochu méně nepříjemné spojení než samotné slovo pitva. Takže stručně, v úterý jsme v obecné zoolce pitvali bílou laboratorní myšku, Číslo 43. Zní to nechutně, je mi to jasné, ale dovolte mi se přiznat-bylo to senzační! Konečně zajímavá (napsat živá mi přišlo moc morbidní) výuka a dokonce jsem poprvé měla pocit, že něco umím (poznávání orgánů a tak). Myslím, že to bylo přínosné, vědět, jak že to v tom těle vlastně vypadá.

Zajímavé mi přišlo, že taková myška stojí celé tři kila (se univerzita plácla přes kapsu, co:)), kočka 30 000 a králík kolem osmičky...

když už jsme u těch pitev, přidávám odkaz na "klípek" z filmu Music&Lyrics, Love Autopsy (btw. rozkošný film)

Žádné komentáře: