července 24, 2008

JASON MRAZ in Vienna!!!

Tak a je to konečně tady!!! Po dvou letech čekání jsem se dočkala a moje zlatíčko konečně bude vystupovat na mně dostupném místě!

Vždy, když jsem se s napětím dívala na jeho minulá tour, našla jsem pouze místa jako USA, Singapore, Jižní Koreu, Japonsko a z Evropy pouze Švédsko, Benelux a VB. Teď se jeho hudba trochu roznesla po celém starém světadíle a tak ho letos budou moc vidět i lidé, kteří zavítali do Norska, ale třeba i do Zurichu nebo právě do Vídně.

Lístek na tohoto kytarového a jamového génia stojí naprosto směšných 20,20euro (cca pět stovek)!!

Kdyby se mezi vámi našel někdo, kdo by chtěl jít, neprodleně se mi ozvěte!! Pokud ho neznáte, stáhněte si alba (buď Waiting for my rocket to come nebo We sing, we dance, we steal things; Mr.A-Z není uplně jeho nejlepší výtvor) a okoštujte, jestli sa vám pačí alebo nie. I když..pokud máte možnost, spíš si ho najděte/stáhněte live, zní daleko lépe než studiově.

A kdy že se šou koná? 17.9.2008...je to za chvilku, tak neváhejte a přemýšlejte, ať nám nevyprodají lístky! Slibuju, že to bude stát za to!

                     
       

2 komentáře:

Geraldo Maia řekl(a)...

Hello Svatia,
It is a great pleasure to be visiting your nice and interesting blog.
Best wishes from Brazil:
Geraldo

Unknown řekl(a)...

Ahoj Svaťa.. ;)
teraz som sa nejako náhodou dostala na tvoj blog a celkom sa v ňom neviem orientovať..len som sa ťa chcela spýtať, či by si mi na mail nemohla poslať stránky,odkial si stiahla Jasonove albumy..?
A ak náhodou ešte niekedy nebudeš mať s kým ísť na jeho koncert,tak sa rada pridám, pretože, aj keď u nás, na slovensku, už začal celkom fičať, ešte stále tu nie je veľa ľudí ochotných ísť na jeho koncert..a to je problém,pretože ja ho fakt milujem.. ;) v lete som prvý raz počula jeho song a odvtedy nie je deň bez nejakej jeho pesničky... len je škoda, že jeho tohtoročné turné sa ešte stále vyhýba našim krajinám..prevažne benelux a francúzsko.. a ak sa môžem spýtať..bola si na tom koncerte..? ako bolo..? :)
aa ten mail.. cloavers@gmail.com
ďakujeeeeem.. :)))