července 14, 2008

Nefér? Jak se to vezme

Takže...abyste, mí milí, byli v obraze, jeden profesor z mojí školy (tedy, teď už bývalé), odjíždí zítra (nebo ve čtvrtek? kdo ví) na měsíc do Peru...

...pro vás, kdo pořád ještě nechápete, proč tady píšu o cizím chlápkovi, tak dodatek - Peru je na mém seznamu zemí, které chci navštívit, už pěknou chvíli číslo jedna, numero uno, number one. .. a on mi pak jednou, po hodině zeměpisu, jen tak oznámí s úsměvem na rtech, že jede do Peru. na MĚSÍC!...

...otázkou zůstává, je to nefér? Po troše přemýšlení jsem usoudila, že ne. Jen ať si to užije. Co si budeme namlouvat, není nejmladší, čas se mu krátí, tak ať si ještě užije pomalu a neslyšně prchající energii.:) Já mám (snad) ještě čas se tam vydat, nemůžu vše zažít v prvních 20ti letech svého života, hej?...

...a tady máte tu nejúžasnější fotku Machu Picchu na světě:
               

2 komentáře:

Sazinek řekl(a)...

pan zástupec frčí ve čtvrtek

Tia řekl(a)...

jj, ja mela pocit, ze mi kdysi daaavno rikal 17. a pstoka ted rikala neco o uterku, tak jsem se pak divila, ze mi to nejak nesedi, hihi...no, ale stejne je to fuk, ze, den sem, den tam