února 12, 2009

Lenošení skončilo...

...naštěstí! Nějak už mě to přesávalo bavit:) Takže si dneska sbalím to, co poberu (to je tak, když někdo jede autem, všechno si odveze a pak to nemá jak dotáhnout zpět, přitom to jsou všechno takový životu potřebný věci, jako třeba kulma:D), zítra vyfičím do Brna a kolotoč se bude moct roztočit na plný obrátky.

O víkendu budu v práci, tak se můžete stavit, myslím, že času na vás budu mít dost:D

Jedna věc se mezisemestrálním prázdninách odepřít nemůže-člověk si krásně doplní kulturní vzdělání! Za ty tři týdny jsem stihla zajít do kina na Po přečtení spalte (výborná kravina:)), doma vidět pár filmů (Nauka o snech, Špatná výchova, Vicky Cristina Barcelona..), stihla přečíst pár knížek (Roald Dahl, Woody Allen), takže z tohoto ohledu super:) Taky jsem stihla navštívit gymplácký ples, na který asi nezapomenu:D

I přes tyto klady, a teď mě považujte za blázna, nebo ne, se těším do školy. Je docela vzrůšo nevědet, jaké jsou předměty, které budete mít teď. Taky bych ráda opustila budovu kolejí a přestěhovala se na privát, tak mi držte palce, není to úplně nejjednodušší.


Žádné komentáře: