ledna 28, 2009

Fanfararááá

Dává se na vědomí, že historicky první zkouškové období bylo úspěšně přežito a ukončeno ke dni 26.1.2009, fanfararááá

Ano, je to tak:) Naštěstí už je to za mnou. Zajímavá zkušenost, to vám povím, jsem poučena do příštího semestru (ve kterém už se mimochodem podle ISu nacházím:)). Co výsledky? Hm, tak...normal...řekla bych, že je vůbec úspěch, že se nemusím deptat jakýmakoliv (to je patvar:D) opravkama. Nicméně mi příjde docela absurdní, že z předmětů, o kterých ke dnešku nevím ani botu mám lepší známky než z předmětu, které si myslím, že mám v rámci toho, co nás zatím naučili, na háku. To mě opět potvrdilo mou teorii, že nezáleží na známkách, ale na tom, co člověk o daném tématu doopravdy ví. Nicméně nemůžu říct, že mě ta jedna známka z jednoho předmětu nebude trápit asi tak do doby v intervalu (konec studia, konec života).  Největší "haluz" byl asi poslední test, na který už jsem fakt neměla sílu (5. zkouška, já nemocná a uplně znechucená), tak to dopadlo tak, že jsem měla přectenou ani ne čtvrtinu skript...a díky skvělé paní hlídačce, která dělala, že nevidí, že si radíme a díky posunutí hranice panem senzačním docentem Ptáčkem mi to vyšlo na D:D Je to prostě tak, jak mi ze začátku řekla jedna slečna: ono vážně kolikrát nejde o to, kolik toho víte, ale kolik štěstí je vám dáno do vínku.

Žádné komentáře: