června 21, 2010

Ovládnutí Lublaně

Právě nastal ten okamžik, kdy se vrátím k něčemu, co se stalo během těch měsíců, kdy jsem o sobě nedávala vědět. Někdy během začátku února mi přišel email o možnosti Erasmu při Geografickém ústavu. O výměnném pobyt jsem vždycky uvažovala, nicméně vzhledem k mé kombinaci oborů jsem Erasmus hned zavrhla a koukala jsem jinde. V emailu však bylo řečeno, že nabídka platí i pro studenty učitelské kombinace, a tak nevím, jak se to stalo, najednou jsem měla vyplněnou přihlášku, napsaný motivační dopis, vytisknutý výpis známek a čekala jsem na pozvání na pohovor. Pohovor proběhl v češtině a neměla jsem z něho nijak senzační pocit. Nicméně dr. Máčka mi dal na moje narozeniny dárek ve formě půlročního pobytu v Lublani:) Takže to pro úvod.

V posledních dnech se všechno dává do pohybu. Momentálně jsem ve velmi nadšeném rozpoložení, jelikož dneska mi přišly veškeré důležité (a podepsané) papíry, včetně lublaňské mapy, rovněž mi bylo přiděleno místo v třítýdenním intenzivním jazykovém kurzu a taktéž jsem dostala studentské koleje. Tudíž všechno zatím vychází na 100%.

Jsem šťastná a natěšená:)

1 komentář:

sibiřanka řekl(a)...

hezky! hodně štěstí a pošli pohled :)