května 27, 2010

Hodně vody protelko...

od mého posledního postu.

Nedá se říct, že by se nic nedělo. Naopak se od srpna (fíhá) stalo mnohé. Nevím, co se stalo, že jsem přestala psát. Někde jsem psala, že je zvláštní, že čím více toho mám, tím více píšu (a zároveň je to logické, protože to znamená, že se něco děje). Možná se toho teď dělo příliš a mně už vážně nezbyl čas ani energie na psaní. Zároveň jak čas plynul, bylo stále horší a horší začít. Myslím, že to všichni v nějaké formě znáte.

Pokud se budu potřebovat vrátit k něčemu, co se dělo v posledních měsících, udělám to časem. Teď prostě jen svážu roztrhlou nit a budu pokračovat dále.

Čím teď žiju? Zrovna jsem uprostřed zkouškového. Je až neuvěřitelné, že už je to mé čtvrté zkouškové. Nezdá se vám, že čas plyne čím dál tím rychleji? Vsadila bych botu, že ještě před týdnem byl leden...

Žádné komentáře: